Nog een maandje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van José Adema - WaarBenJij.nu Nog een maandje! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van José Adema - WaarBenJij.nu

Nog een maandje!

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

22 December 2013 | Nederland, Zwolle

'Wanneer ga je', 'Hoelang kunnen we je nog inzetten' en 'Ben je er al klaar voor' zijn veelgehoorde vragen de afgelopen tijd. De antwoorden: 23 januari, geniet ervan zolang het kan en nee...

Waarom niet? Er moet nog het nodige gebeuren voordat ik vertrek:
- Mijn eindproject moet ik nog afronden (Nog 75 uur werk..)
- Nog vier keer naar stage
- Hopen op een voldoende voor legitimering en dan het verslag nog verdedigen
- Niet te vergeten een oriëntatieloop voor atletiek in Staphorst....
- Verhuizen
- Kerst en oud en nieuw vieren
- Een aantal dagen naar München
En uiteraard mijn tas inpakken :)

En dat alles in iets meer dan vier weken tijd. En als dat alles is afgerond kan ik zeggen: Ik ben klaar voor vertrek!
Betekend dat dat ik er nog niet mee bezig ben? Nee! Iedere dag opnieuw tel ik af. Mijn gedachten dwalen af naar het heerlijke warme land, waar ik in de regen periode aankom. De laatste papierzaken zijn als het goed is in orde. Ik heb al enorm veel zin om te vertrekken, liever nog gister dan vandaag.

Gedurende mijn stage periode zal ik jullie door deze site op de hoogte houden. Wil je geen verhalen missen? Meld je dan aan voor de maillijst, links in het rijtje! Verwacht niet iedere zondag ochtend een verhaaltje voor bij het ontbijt, zo nu en dan komen er wat fantastische verhalen langs!

  • 24 December 2013 - 02:47

    Eva:

    Hoi José,
    Nog even doorzetten en dan mag je vertrekken. Daarna kom je gezellig een stukje dichter bij mij ;) Het is hier op dit moment benauwd warm. De regen hier in de stad valt bij mij heel erg mee. In de bergen had ik wel veel regen. Geniet ook nog even van de laatste dagen in Nederland en voor daarna wens ik je een hele goede, fijne reis toe!
    En als je zin en tijd hebt, kom je maar een keer op visite hier in Santa Cruz. Dat is dan niet meer zo ver ;)
    Groetjes,
    Eva

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Actief sinds 17 Maart 2014
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 16715

Voorgaande reizen:

17 Maart 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

23 Januari 2014 - 13 Juni 2014

Stage op Curacao

Landen bezocht: